دلشکسته







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





بازی باعبدالله

عبدالله من قسم خوردم که جواب منفی هستش چراباورنمیکنی قسم امام زمان چیزکمی نیس گلم

اخ عبدالله دیرج دادنت منومیکشه اوووووووووووووووووووف

اس بده دیگه خسته شدم باورکن حرفموگل بهارزندگیم من هنوسوال نکردم اخخخخخخخخخخخ اس دادی

وااااااااااااااااااااای عبدچ عصبانی اخخخخخخخخخخخخخخ عاشق اخماتم اوووووووووووف حرف تحریم گلم دلت میاد؟؟؟؟؟

گلم میدونم سوالام دارن اذیتت میکنن توهم سوالات اذیت کردم

بگم یانگم

بزاربگم

میشه نگم؟

باشه نزن میگم

عاشقتم دوستدارم دیونتم

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

خدایش اسم دخترت که انتخاب کردی خیلی مزخرفه خیلی بدم میاد

ماهم داریم میخندیم دیگه حسودی موقوف پسر

دیدی نامرداقالمون گذاشتن لامصبا

گلم فردادوتامون کلاس داریم مثل امروزنشه که نری کلاس نفس

عشقم دوستتدارم بازی باحالی بودولی سوال آخرونکردم آخرش توباختی چون من دروغ نگفتم قانون بازی دروغ ممنوع هرکی دروغ بگه دوسوال اضافه میشه ههههههههههههههههههههههههههههه باختی

حبیبی اگه مطالبوخوندی بهم نظربده وحرفاتوبنویس میخونمشون منتظرم قرارمون فردا

تافردا هزاران بوسه تقدیمت میکنم

عشقم مواظب خودت باش دوستتدارم

شب پرستاره وشیک

برولالا میگم لالاکن دیگه

iloveyou

 

 



نظرات شما عزیزان:

masi30
ساعت0:12---4 مرداد 1392
ایشاالله این روزات تموم بششششششه..

و به لحظه ی وصال یار برسی..
پاسخ:شمامنوشرمنده کردین ممنونم


محمد
ساعت10:03---22 ارديبهشت 1392
دوست عزيز نزار كسي با احساساتت بازي كنه پاسخ:من عاشقشم ای خداااااااااااا

فیدل
ساعت22:29---11 ارديبهشت 1392
جانم اگر بد خلقی کردم بخوبیت ببخش عشقمی تو
پاسخ:من بخشیدمت گلم بوووووووووووووووووووووووووووووووس


amin
ساعت8:04---8 ارديبهشت 1392
سلام زهرا جون .امیدوارم حالت خوب باشه .آهنگ های جدید وب لاگت هم عالیه و من خیلی خوشم اومد.خیلی خوش سلیقه ای .معلومه دلت خیلی خیلی زیبا و عاشقانه می تپه .امیدوارم با عبدالله لحظات خوب و خوشی رو داشته باشی و در کنار هم خوشبخت بشید
پاسخ:ممنونم داداش امین بخاطراینکه هرروزسرمیزنی ونظرمیزای واقعاتشکرمیکنم،ممنونم اره خیلی دوستش دارم خیلی


amin
ساعت7:59---8 ارديبهشت 1392
سلام زهرا جون .امیدوارم حالت خوب باشه .آهنگ های جدید وب لاگت هم عالیه و من خیلی خوشم اومد.خیلی خوش سلیقه ای .معلومه دلت خیلی خیلی زیبا و عاشقانه می تپه .امیدوارم با عبدالله لحظات خوب و خوشی رو داشته باشی و در کنار هم خوشبخت بشید
پاسخ:تشکرداداشی


ُسمیه
ساعت7:26---8 ارديبهشت 1392
سلام عالیه مثله خودتپاسخ:ممنون گلم

ُسمیه
ساعت7:26---8 ارديبهشت 1392
سلام عالیه مثله خودت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط زهرا در 2:15 | |



کد